tisdag 29 mars 2011

Helt underbar...

Att vara med henne är som att springa uppför en sommaräng utan att bli det minsta trött
Bilden är lånad från Bokus.com

Säger bara... läs hans böcker...
Har precis slukat denna också...
Han har skrivit en till som heter Skynda att älska.. också så jäkla bra..
Känner ni som jag att när ni läser en bok som är så himla bra och tar slut så blir man helt tom...
sen kan jag gå och tänka på den i flera dagar efteråt och precis som nu berätta för alla att den är grym...

Nu såg jag att det fanns en till bok med honom och iof Carolina Gynning...men det kan ju kanske vara kul..
Bäst att skriva upp vad den heter så jag kan hitta den i affären någon dag..
Privat: mejlkorrespondens...heter den..

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag slukade precis Privat mejlkorrespondens, den tog slut för cirka en timme sedan. Den är långt ifrån i klass med Schulmans andra böcker, men bra och rolig på sitt egna lilla sätt. :) Men den är definitivt läsvärd, Alex skriver som en gud, vad han än skriver om. Jag tycker absolut du ska läsa den.

    Denice
    nissus.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Tack Denice!
    Då är det bara till att inhandla den boken oxå...

    SvaraRadera