tisdag 22 mars 2011

Utmaning - 8 saker

Jag har blivit utmanad av Lisa...spännande har inte gjort nått sånt här förrut...nu har jag ju inte 8 bloggar att utmana men några ska jag väl kunna skaka fram.

Berätta 8 saker om dig själv och skicka sedan utmaningen vidare till 8 bloggar som har färre än 100 följare.
Länka sedan till den som utmanat dig!

8 saker om mig:
1. Jag älskar att baka
2. Är AIK:are
3. Hittat en ny hobby...blogga..
4. Har kommit av mig med scrapbooking & oljemålning
5. Älskar teater, musikaler, stand up comedy
6. Tycker om att dansa
7. Bästa som finns är Chokladglass
8. Lagar Gourmet middagar med mina vänner

Jag utmanar följande bloggar:

Angelinas blogg
Mot 57kg
Blacklotus
Natnic
Carinas smyckesskrin
iafriberg
Fniss...man kan nog säga att jag förlorade om det var så att man skulle få ihop 8st...kommer inte på fler och jag kanske är helt ute och cyklar dessa bloggar kanske har flera hundra läsare...sorry i så fall...
Kul var det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar