torsdag 29 september 2011

40års fest...

Snart är det dax att gå över till grannen på 40års fest...
Det är våra jobb grannar jag pratar om..
säljer allt som har med emballage att göra..
Väldigt praktiskt att ha dem så nära..
Ska bli spännade å se hur detta artar sig...
har bilen här men det är ju rätt nära hem...
man kanske skulle lämna den här över natten å ta sig ett glas vin??
Vi får se...det är ju en dag i morgon också..

ska tydligen uppträda ikväll för oss...
Hörde dem repa nyligen..
en klassiker som YMCA ska väl få igång vilken fest som helst ...eller??

På söndag åker jag till Finland, närmare bestämt Helsingfors för att ställa ut på mässan där..
det ska bli olidligt spännade..
En hel vecka ska vi vara där..
det blir jag och min finsk talande kollega Christine..
PARTY PARTY!!
Det är för övrigt vi som ska på 40års festen i kväll också...

Om jag orkar kanske ni får en liten rapport i morgon om kvällens bravader...
hade gött allihopa!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar