tisdag 14 februari 2012

Glad alla hjärtans dag!!!

Igår när jag satt på motionscykeln passade jag på att hyra en film via boxen...


Midnatt i Paris.
En helt underbar film och jag rekommenderar den till alla speciellt denna dag.
Den var inte alls som jag tänkt mig, men den var romantisk och bitvis rolig.
Den hamnar bland de där filmerna som man kan se om och om igen.... 
Ni vet vilka jag menar.. Dirty Dancing, Chocolat, Pretty Woman...

Men det kanske bara är jag som tycker den är helt underbar eftersom den innehöll både 
Paris som jag älskar och 1920 talet...Guldåldern...

Jag levde nog under 20talet i Paris i mitt tidigare liv..
och måste ha haft otroligt kul eftersom jag längtar efter det så mycket...
<3 <3 <3 <3 <3
Mängder med kramar



1 kommentar:

  1. Hej! Har inte sett filmen, ska nog se den :)

    Tack för senast, det var jättekul på festen och ditt 20-talstema! Hoppas du hittar något kul på Lagerhaus.
    Kram!

    SvaraRadera