måndag 9 juli 2012

Sommar...

Oj...Inser igen att det gått enormt låååång tid sen jag sist bloggade.
Ibland har tanken slagit mig att jag ska göra en uppdatering med bilder om vad som ha hänt sen sist men så rinner orken av mig....ja ja så kan det va ibland.

Sommar är här....och alla i familjen utom jag är lediga...snyft...jobbar två veckor till.
Sitter och drömmer om miljoner på kontot så att jag kan köpa mig hus på spanska solkusten, lägenhet i Barcelona och en vindsvåning i Paris.
Men som det ser ut nu skulle vi behöva renovera staketet, förrådet och lite smått på huset. Men en liten semester med husvagnen blir det iallafall så småningom och en trip till Göteborg med kidsen.
När jag blir låg av att tänka på allt man skulle vilja göra och ha och det inte går, försöker jag vända på det till att vi är iallafall friska, har mat på bordet och tak över huvudet. Den som gapar efter mycket....

Kram på er och ha en riktigt skön sommar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar