fredag 15 november 2013

Utvecklingssamtal!!

Idag var det dax för samtal med äldsta sonen. Av någon konstig anledning blir jag alltid nervös och känner mig skyldig när jag ska gå iväg på dessa oavsett barn. Måste ha nått att göra med änns egen skolgång att göra.
Likaså känner jag mig skyldig så fort jag ser polisen. Hahaha fast jag absolut inte har något att vara det för. 
Kanske handlar det om respekt för dessa yrkeskårer!?!?
Är det verkligen bara jag som känner så här??

En annan sak som hänt 2ggr nu i veckan är att bilen larmar om låg kylarvätska. Va fan den är ju ny. Hänt en gång precis i början och då var jag tillbaks och de fyllde på och sa att det kunde bero på att bilen var ny och man missat att fylla på. Undra om det läcker ut eller vad som händer. Får väl åka dit igen på måndag!!
Tjingtjing hade så gött så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar