söndag 20 februari 2011

Det va de det...

Nu är lördagen till ända...
mannen är hemma...dålig..innan ens uppträdandet hunnit börja...amatör....
Jag och Linnéa hade iallafall en jätte trevlig dag...
vi började inne i stan...shoppade på Drottninggatan..åt lunch i Kungshallen..gick runt lite till...sen bestämde vi oss för att åka till Äntligen hemma mässan i Kista...så dåligt...iallafall om man jämför med Hem och villa mässorna som brukar vara i Älvsjö...åk inte dit..till Kista alltså...
Skulle ta en fika på Gröna stugan...det fanns typ 10 platser att sitta på och alla var upptagna resten var abonnerat...så vi åkte vidare till Solna Centrum och fikade..och shoppade lite till...det är ju ändå det vi är bäst på vi tjejer....eller???

Sen blev det som sagt middag hos Fam. Pärhagen och när gubbarna åkte vidare satte vi oss och kollade på Melodifestivalen...Jag håller fortfarande på Danny...och är fortfarande grymt besviken på att Dilba inte gick vidare...Å så gillar jag Oh My God med The Moniker...kul låt...Idag hittade jag ingen favorit...
Sen började vi kolla på QX galan...gillar Carina Berg...hon är en grym programledare...i pausen åkte vi hem...men av någon anledning missade jag slutet på galan i allafall....
Nu ska jag ta och lägga mig så jag orkar upp för en dag till i Mässans tecken...ska åka till Älvsjö mässan och besöka Syfestivalen...hoppas den är bättre...Natti natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar