söndag 20 februari 2011

Söndagens nöjen...

Vaknade kl 7 i morse...det ska då vara själva f-n att man aldrig kan sova ut...eller kanske det är det jag gjort..Åkte till Älvsjömässan med syster Carina och kollade in Syfestivalen...bra mycket roligare än mässan i Kista..massor av olika sömnadshantverk och pärlor att göra smycken med...inhandlade lite olika smyckesdelar...när jag får tid ska jag göra iordning nått fint med dem...

Haft lite kvalitetstid med yngsta sonen och bakat mini cupcakes...
han är ju en naturbegåvning på att dekorera...kolla så fina de blev...






Jag fick oxå dekorera några...









Nu ska jag gå och avnjuta en av dem..

1 kommentar:

  1. Jag ska också prova minicupcakes någon gång, vad hade du för frosting där, var den god?

    Apropå melodifestivalen så var nog Lena Ph bäst senast..haha men hon tävlar ju inte.
    Annars gillar jag också Danny och C. Walz som tyvärr åkte ut :(

    SvaraRadera