tisdag 12 april 2011

Skaffat mig en ny jobb mobil...


Sony Ericsson Xperia Arc

Redan förra gången det var dax att byta telefon var jag inne på att skaffa mig en Iphone..
men då vågade jag inte för jag visste inte om den skulle funka ihop med vår växellösning..
Å denna gång vågar jag inte för jag är helt säker på att jag skulle tappa den i golvet och då spricker glaset på den å jag måste reparera den för 4000kr å det är ju vad en ny kostar nästan..
Men nu har jag som sagt inhandlat denna lur och vet inte riktigt vad jag ska tycka..
Visst alla grejer som man kan göra privat med den är ju kul..men den är ju faktiskt tänkt att jag ska ha i jobbet, förutom att svara i och ringa med hade jag ju tänkt mig kunna läsa och svara på mail i den oxå...men sörrö det ska inte vara för lätt å få igång det inte..
Å i morse när väckarklockan drog igång lyckades jag inte stänga av den...började tom ta bort inställningen för det men fanskapet fortsatte ringa iallafall...till slut stängde jag av den helt..
Å sen när man ska sätta på skiten igen tar det flera minuter tills att den är redo att börja användas...
batteri drar den som f-n oxå så den ligger ju på konstat laddning tycker jag...
säger som Sverker...ska det va så här...va..va ska det va så här...
Telefoner och bilar ska bara fungera.. så är det..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar