söndag 3 april 2011

Skön avslutning på helgen...

Söndagen gick i fixandets tecken..vi har städat, tvättat, slängt skräp och slutligen handlat..
Och avslutade kvällen med en Tapas för mig och mannen..super nice och gott..vi satt i två timmar och njöt av god mat och gott vin som jag fick av Carina.N i present....och löste många världsproblem...hehe..

På fredagskvällen hade vi Tacos som säkert halva Sverige har numera..men det är en favo hos barnen så det är bara till å köra på det..sen kollade vi på Legenden om ugglornas rike..mannen var sliten och gick och la sig medans jag å kidsen kollade klart på filmen..den var spännande..rekomenderas varmt..

Lördagen gick i fotbollens tecken...Niclas och Ante åkte på träningsmatch redan klockan 09.20 och jag började dagen med att gå en lång promis med Carina.N.
Sen åkte jag och Sebbe på Cup i Tullinge, vi hade samling 13.30 var hemma igen 19.00.
Vi fick middagen serverad och jag somnade frusen på soffan strax efter 21.00...
Det var lite små kyligt borta i Tullinge fast jag hade jeans, linne, tunika, fleece jacka och kappan på mig...t.o.m. hatt och vantar var på...inte så konstig att jag frös hemma sen på kvällen. Eller var det bara trötthet efter att ha spänt sig på alla matcherna...det är ju så olidligt spännande...
Solen tittade ju faktiskt fram ett tag men vete gudarna om den värmde nått...


Sebbe fick vara back på lördagens cup och gjorde riktigt bra ifrån sig...nästa helg ska han stå i mål om foten håller...lite ironiskt är ju att han stukade foten idag när vi var och inhandlade fotbollsskor... stackarn har haltat fram resten av dagen...
Hoppas ni andra har haft minst lika trevlig helg som vi...Kram på er!!

1 kommentar: