tisdag 24 januari 2012

Dagens bild...

Jag har inte lyckats riktigt med dagens bild..
det måste jag verkligen erkänna men jag gör så gott jag kan..

Såg en reklambild i nån tidning för typ tandkräm till katter..
bilden fascinerar mig oerhört mycket...
det ser verkligen ut som katten har hår på tungan...
det kanske de alla har..jag har bara aldrig tänkt på det..
har ju haft katt själv en gång i tiden..
men tydligen aldrig reflekterat över det..

Det här fina hjärtat fick jag när jag fyllde år för ett par år sen..
Men jag har köpt ett par nya glaskoppar, den som medföljde var röd och nu i julas var den väldigt passande
men när vi städade bort allt julpynt bytte jag mot denna klarglas krakleradekopp...
ska försöka komma ihåg och ta nya bilder när jag byter igen..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar