tisdag 10 januari 2012

Melodifestivalen...

Jag älskar att följa medlodifestivalen och såg nu på Charlotte Perellis blogg att hon lagt upp startordningen, så nu kopierar jag den så får ni se...Wiiihiii

Här är hela startordningen

Deltävling 1: 4/2 Växjö
1. Sean Banan: ”Sean den förste banan”.
2. Abalone Dots: ”På väg”.
3. The Moniker: ”I want to be Chris Isaak (This is just the beginning”.
4. Afro-Dite: ”The boy can dance”.
5. Dead By April: ”Mystery”.
6. Marie Serneholt: ”Salt & pepper”.
7. Thorsten Flinck och Revolutionsorkestern: ”Jag reser mig igen”.
8. Loreen: ”Euphoria”.
Deltävling 2: 11/2 Göteborg
1. Ulrik Munther: ”Soldiers”.
2. Top Cats: ”Baby doll”.
3. Sonja Aldén: ”I din himmel”.
4. Andreas Lundstedt: ”Aldrig aldrig”.
5. Timoteij: ”Stormande hav”.
6. David Lindgren: ”Shout it out”.
7. Mimi Oh: ”Det går för långsamt”.
8. Thomas Di Leva: ”Ge aldrig upp”.
Deltävling 3: 18/2 Leksand
1. Youngblood: ”Youngblood”.
2. Mina BenHajji: ”I mina drömmar”.
3. Mattias Andréasson: ”Förlåt mig”.
4. Love Generation: ”Just a little bit”
5. Carolina Wallin Pérez: ”Sanningen”.
6. Andreas Johnson: ”Lovelight”.
7. Molly Sandén: ”Why am I crying”.
8. Björn Ranelild featuring Sara Li: ”Mirakel”.
Deltävling 4: 25/2 Malmö
1. Charlotte Perrelli: ”The girl”.
2. Opa: ”Allting blir bra igen”.
3. Dynazty: ”Land of broken dreams”.
4. Lotta Engberg och Christer Sjögren: ”Don’t let me down”.
5. Hanna Lindblad: ”Goosebumps”.
6. Axel Algmark: ”Kyss mig”.
7. Lisa Miskovsky: ”Why start a fire”.
8. Danny Sacuedo: ”Amazing”.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar