torsdag 12 januari 2012

Ett tips!!!

Jag hittade ett tips på nätet som jag själv provade...
och nu vill jag ju såklart tipsa alla er andra om detta...en genial idé!!
Silikonlock COVERIT

Ett paket med 3st lock för bara 119kr.
Jag slog till på två paket och 2st lime färgade grytlappar oxå.
Frakten var bara 34kr, damp ner i brevlådan bara efter ett par dagar.

På bilden ser ni bara 2st lock eftersom jag använt mig av det mellanstora locket de senaste dagarna...funkar till mina fyrkantiga tallrikar oxå!!
Jag tycker det här var en jätte bra produkt, har köpt nått liknande fast i plast tidigare, nästan som små badmössor, men dem var mycket svårare att rengöra om man vill använda dem igen.
Köp, Köp, Köp!!!

Driftiga och påhittiga tjejer som driver ett sk UF-företag (Ung Företagsamhet).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar